HTML

Így boldogulok a nagyvilágban

Ide-oda mászkálni, megismerni a világot jó dolog. Sajnos minden barátunk rokonunk nem jöhet velünk, de talán őket is érdekli megvagyunk-e még. Nem megettek-e esetleg az oroszlánok és ha nem akkor hogyan sikerült azt megúszni :) Tehát álljon itt ez az ábrákkal illusztrált iromány hogy ti is átérezzétek az izgalmakat.

Friss topikok

• Pisti_:): Nagyon szívesen! Ha látok még hasonlókat küldöm azokat is :) (2010.06.25. 13:15) Félidő
  • S. Kati: Te is nagyon hiányzol nekem! :( (2010.06.23. 19:58) Strandolás és stadion nézés
  • Pisti_:): Hali! Vigyázok én ne aggódj. Egyébként már kezdem megszokni a környezetet, de ez a szmog eléggé k... (2010.06.22. 12:10) Athén a koszos nagyváros

Linkblog

Athén a koszos nagyváros

2010.06.19. 12:30 Pisti_:)

Hétfőn bementünk a helyi Ericssonhoz, ahol kaptunk 3G modemet így lett mobil internetünk. Aztán elmentünk a város másik végébe a szolgáltatóhoz előkészíteni az esti melót. Mindezt busszal tettük és bérletet sem kellett vennünk, mivel előző héten hazatért két munkatársunk és lenyúluk tőlük a havi bérletet. Mi egyébként őket váltottuk a melóban.

A tömegközlekedés elég kaotikus itt. Rengeteg busz és troli van de mindegyik nagyon kacskaringós útvonalon jár, viszont mindegyiken van légkondi. A netről letölthető térképen legalább fél óra kibogarászni az útvonalakat és átszállóhelyeket. A GPS-t még buszozás közben is használni kell mert különben eltévednénk. Ja a plussz poén, hogy a buszt le kell inteni mert ha nincs leszálló nem áll meg. Akárhányan is állnak a megállóban. Ezt gyorsan megtanultuk miután egyet elszalasztottunk :)

Amúgy maga a város egy nagy gettó. Szinte egyforma, igénytelen épületekkel, sok szűk utcával és nagyon nagy forgalommal. Ennek meg is van a következménye: irtózatos nagy szmog. Kék eget itt nem látni csak valami kékes szürkés dolgot a fejünk felett.

A nap persze erősen tűz. Nem ritka a 40 fok nappal és éjszaka sem fázunk.

Első munka éjszakánk egyébként nem volt problémamentes. Aki Tesszalonikiben hajnalban akart telefonálni lehet, hogy nehézségekbe ütközött a próbálkozása, de szerencsére megoldottuk a problémát, csak az ujjaink koptak le a sok gépelés közben :)

Athén a szálloda tetejéről egy kis üde zöld szinnel.

Nem ritkák az ilyen omladozó épületek. Ennél vannak sokkal rosszabbak is.

Tipikus épületek a 6 emeletes, fölfelé egyre szűkülő erkélyes lakóházak. Ott a háttérben a tenger látszana, de nem látszik a szmog miatt. Pedig a repülőről milyen szépen nézett még ki :(

A házak tetelyén megszokott a napkollektor és az antenna erdő.

Szóval eddig nem ragadott meg a dolog, de valahogy majd csak kibirom még ezt az alig több mint 2 hetet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kamo [Maestro] 2010.06.20. 23:27:36

Szia Ufffo! Kérlek, vigyázz magadra! Biztos szép hely az a Zathén, csak meg kell keresned a szebb területeket is... ;-)

Pisti_:) 2010.06.22. 12:10:15

Hali!

Vigyázok én ne aggódj. Egyébként már kezdem megszokni a környezetet, de ez a szmog eléggé kiábrándító tud lenni. Az igazán szép helyek meg Athénon kívül vannak :)