HTML

Így boldogulok a nagyvilágban

Ide-oda mászkálni, megismerni a világot jó dolog. Sajnos minden barátunk rokonunk nem jöhet velünk, de talán őket is érdekli megvagyunk-e még. Nem megettek-e esetleg az oroszlánok és ha nem akkor hogyan sikerült azt megúszni :) Tehát álljon itt ez az ábrákkal illusztrált iromány hogy ti is átérezzétek az izgalmakat.

Friss topikok

  • Pisti_:): Nagyon szívesen! Ha látok még hasonlókat küldöm azokat is :) (2010.06.25. 13:15) Félidő
  • S. Kati: Te is nagyon hiányzol nekem! :( (2010.06.23. 19:58) Strandolás és stadion nézés
  • Pisti_:): Hali! Vigyázok én ne aggódj. Egyébként már kezdem megszokni a környezetet, de ez a szmog eléggé k... (2010.06.22. 12:10) Athén a koszos nagyváros

Linkblog

Harmadjára a harmadik világban

2011.03.04. 19:36 Pisti_:)

Végre van netem a szállodában és végre van időm írni is :) Megérkeztem rendben, de a csomagjaim csak 1 nappal utánam. A kajám is benne volt úgyhogy kedd este a szállodai kaját választottam vacsorának is. Nagyon finom pizzát ettem. Reggeli meg jár a szobához.

Ja egyébként aki nem tudná Csád fővárosában vagyok, aminek a neve N'Djamena. Közép-Afrikában található a Szaharától kicsit délre. Jó meleg van itt, átlag 40 fok.

Az Airtel-nek indítunk egy új központot. Velem van egy kollégám is, mivel ez egy veszélyes ország ezért az előírás az, hogy ketten kell ide jönni. Március 23-ig leszünk itt. Utána a vízumunk is lejár.

A novotelben lakunk addig. Közel van a reptér. Kb a kifutópálya végénél vagyunk, de csak elvétve jön repülőgép. Állítólag ez a legjobb szálloda az országban, de az európai színvonalat alig üti meg. A légkondinak olyan hangja van mintha egy forgótárcsás mosógép mellett ülnék. Távirányitót nem mellékeltek hozzá. Csak a kikapcs-bekapcs működik azt is csak a biztostékkal. Aludni szigorúan csak füldugóval lehet, mert ha nem megy éjszaka megsülök, de ropogósra ám :)

Igy néz ki a szoba, szép nagy:

Ez meg a kilátás:

Egyik este mikor hazaértem egy kis gyíkocska figyelt a falon. Valsószínűleg a légkondi kivezetésénél jött be. Éjfélig kergetőztünk aztán ahogy jött, elment. Iszonyat gyors jószágok. Szemmel alig lehet követni a mozgásukat és ha kilép az ember az udvarra sugárirányban iszkolnak elfelé. Rengetegen vannak, de aranyosak :)

Kamerát nem hoztam, mert tilos fényképezni a katonai és rendőri személyzetet és ezek néhol csapatostul járkálnak. Úgyhogy a telefonon készült képekkel kell megelégednetek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistitravel.blog.hu/api/trackback/id/tr742710814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása