HTML

Így boldogulok a nagyvilágban

Ide-oda mászkálni, megismerni a világot jó dolog. Sajnos minden barátunk rokonunk nem jöhet velünk, de talán őket is érdekli megvagyunk-e még. Nem megettek-e esetleg az oroszlánok és ha nem akkor hogyan sikerült azt megúszni :) Tehát álljon itt ez az ábrákkal illusztrált iromány hogy ti is átérezzétek az izgalmakat.

Friss topikok

  • Pisti_:): Nagyon szívesen! Ha látok még hasonlókat küldöm azokat is :) (2010.06.25. 13:15) Félidő
  • S. Kati: Te is nagyon hiányzol nekem! :( (2010.06.23. 19:58) Strandolás és stadion nézés
  • Pisti_:): Hali! Vigyázok én ne aggódj. Egyébként már kezdem megszokni a környezetet, de ez a szmog eléggé k... (2010.06.22. 12:10) Athén a koszos nagyváros

Linkblog

Még 2 hét :(

2010.11.17. 18:18 Pisti_:)

Kedden addig csűrték csavarták a dolgot, hogy szépen kitalálták nekünk a munkát. Nemhogy haza nem mehetek, de még kb. 2 hétig eltart a meló. Ez eléggé lehangoló, mert már beleéltem magam abba hogy hazamegyek. Kati sem volt boldog tőle, hogy nem leszek otthon a névnapján. Pedig direkt jöttem amint csak tudtam ide dolgozni, hogy biztosan befejezzem addig. De ilyen az én formám. Majd azért beleadok mindent, hogy minél hamarabb haza tudjak menni.

Kedd itt munkaszüneti nap volt. Szinte visszhangoztak az utcák annyira üresek voltak. Minden zárva volt. Valami muszlim ünnep volt és a lakosság nagyrésze ilyen vallású. Feketék, franciául beszélnek és muszlimok :)

Úgy érzem már hozzászoktam a hőséghez is. Bár általában légkondi közelében vagyok már nem akarok hőgutát kapni ha liképek az utcára. Pedig meleg van de nagyon. Ha kinyitom a hidegvizet melegvíz folyik :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistitravel.blog.hu/api/trackback/id/tr632455508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása