HTML

Így boldogulok a nagyvilágban

Ide-oda mászkálni, megismerni a világot jó dolog. Sajnos minden barátunk rokonunk nem jöhet velünk, de talán őket is érdekli megvagyunk-e még. Nem megettek-e esetleg az oroszlánok és ha nem akkor hogyan sikerült azt megúszni :) Tehát álljon itt ez az ábrákkal illusztrált iromány hogy ti is átérezzétek az izgalmakat.

Friss topikok

  • Pisti_:): Nagyon szívesen! Ha látok még hasonlókat küldöm azokat is :) (2010.06.25. 13:15) Félidő
  • S. Kati: Te is nagyon hiányzol nekem! :( (2010.06.23. 19:58) Strandolás és stadion nézés
  • Pisti_:): Hali! Vigyázok én ne aggódj. Egyébként már kezdem megszokni a környezetet, de ez a szmog eléggé k... (2010.06.22. 12:10) Athén a koszos nagyváros

Linkblog

Meleg van és süt a nap

2011.03.13. 17:57 Pisti_:)

Sziasztok!

Most, hogy vasárnap van pihi van. Ez az egyetlen nap a héten, amikor nem dolgozunk. A többin átlagban 10 órákat melózunk. Egyszer még éjszakára is vissza kellett mennem. Ennek meg is van azért az eredménye. Jórészt be is fejeztük az új központ indítását és ha minden jól megy holnap sikeres teszthívásokkal ünnepeljük. Közben elkezdem a többi központon is a munkámat és bár eleinte lehetetlennek tűnt de elképzelhető, hogy úgy megyünk el innen hogy mindent megcsináltunk még a plusszban beugrott dolgokat is.

Egyébként munkán kívül nem is igazán lehet mást csinálni. A kirándulás nem ajánlott akárcsak a fotózás. Nem messze tőlünk az elnök lakik és még az ujjunkat sem szabad emelgetni ha arra hajtunk el a kocsival nehogy lepuffantsanak az őrök. Meg egyébként sem ajánlott 40 fokban a tűző napon mászkálni. Egyszer kipróbáltam meddig bírom. Meló közbenkimentem az udvarra kicsit levegőzni a napra. Kb. 5 percig bírtam dolgot utána menekültem be az árnyékba, de ott sem volt sokkal hűvösebb. Itt légkondi nélkül lehetetlen élni. Szar is volt mikor csütörtökön elromlott, de szerencsére másnapra megjavjtották.

Egyébként hihetetlen drága egy hely ez a város. Állítólag a világ élvonalában van. Alaphangon minden kétszer annyiba kerül mint otthon. Úgyhogy nagyon jól jártam, hogy kaját is hoztam magammal. Ez ki is fog tartani végig. Burkinából okulva már nagyon körültekintően válogattam össze hogy mit is hozok. Változatosságot pedig a szállodai reggeli nyújt, bár 2 hét után én már ezt is kezdem unni. Hogy nem lehet egy normális rántottát csinálni egyik szállodában sem? Ezt nem értem. Ja egy másik veszélyes dolog itt a narancslé. Sárgás barna színe van és fűrészpor íze. 1-2 alkalom után erősen kerülöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistitravel.blog.hu/api/trackback/id/tr892736255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása