HTML

Így boldogulok a nagyvilágban

Ide-oda mászkálni, megismerni a világot jó dolog. Sajnos minden barátunk rokonunk nem jöhet velünk, de talán őket is érdekli megvagyunk-e még. Nem megettek-e esetleg az oroszlánok és ha nem akkor hogyan sikerült azt megúszni :) Tehát álljon itt ez az ábrákkal illusztrált iromány hogy ti is átérezzétek az izgalmakat.

Friss topikok

  • Pisti_:): Nagyon szívesen! Ha látok még hasonlókat küldöm azokat is :) (2010.06.25. 13:15) Félidő
  • S. Kati: Te is nagyon hiányzol nekem! :( (2010.06.23. 19:58) Strandolás és stadion nézés
  • Pisti_:): Hali! Vigyázok én ne aggódj. Egyébként már kezdem megszokni a környezetet, de ez a szmog eléggé k... (2010.06.22. 12:10) Athén a koszos nagyváros

Linkblog

Isztambul újra

2010.10.17. 21:59 Pisti_:)

Minden simán ment ezért pénteken hazautaztam hogy vasárnap visszajöhessek Törökországba :) Pénteken folytatódott a szokásos esős idő. Jött értem a sofőr amit már a reptéren kifizettem megérkezéskor, aztán olyan dugóba keveredtünk hogy olyat még nem láttam. A fél város vánszorgott és itt egy 20 milliós városra kell gondolni. Rengetegen próbáltak átjutni a 2 szem hidon a túloldalra. Nagyon megfojtja itt a közlekedést ez a kis számú összeköttetés. Miután már átértünk lehetett haladni. De egyszer csak lehúzódot a sofőr és azt mondta "driver change". És tényleg ott ált a járdán a váltás :) Pikk-pakk helyet cseréltek és már mentünk is tovább. Gondolom az emberke éjszakai műszakot tolhatott. Most egyébként a Turkish Airlines-al repültem és mindenkinek csak ajánlani tudom. Olyan ellátás van Economy osztályon mint egyes helyeken a Business class-on. Menüből lehetett választani a kaját, meg a piát. Az odaúton a Malév járaton meg egy kis szendvicset kaptunk. Szóval visszajöttem Isztambulba. Most egy Ericssonos autó várt és elhozott a szállodába. De most kisebb szobát kaptam :( Viszont a látási viszonyok egész jók voltak ezért csináltam pár képet az autóból.

Ennek az épületnek a tetejét még nem láttam, akkora volt a köd/felhő.

Átszáguldunk a városon.

A túlpart már Ázsia.

A Boszporusz naplementekor. Most a Fatih Sultan Mehmet hídon megyünk át. Ott a távolban a Boszporusz híd látszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistitravel.blog.hu/api/trackback/id/tr462379549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása